mardi, septembre 27

oui, je veux, bien sur


我們要開始囉

昨天法文課結束
到家已經是十一點多了
心裡想著
不知道你會不會
利用我回台北之後
剩下的幾個鐘頭
給我寫封信..

理由不一定是為了剪貼簿
也許是
有些話想對我說
什麼都好..
有沒有?

於是我抱著期待的心情
登入信箱

很高興很開心
我們的慢慢加溫
終於有了肯定的進展

我怕網站又改版
會失去這些你說過的
令我感動的話
所以貼上來

不需要向全天下昭告我的幸福
但是我想寫在我心裡面
很深很深的部分
我跟自己說
請妳好好把握這個幸福的機會
珍惜這個願意和你從零開始的人
要讓你感受到
所有幸福的可能

昨天小琪剛好在線上
於是向她說了這個好消息
她說很感動
你的字裡行間
沒有肉麻
但能感受到
你溫暖的心意

幸福沒有語言可以形容
你寫的字句
輸入我的大腦
轉變成快樂的細胞
透過身體的活動
呈現輕飄飄的狀態
呵呵
雖然是胖了
但我的步伐非常愉快

謝謝你 親愛的志鵬
也許我們不擅表達內心的感受
但我們有很多時間
可以培養默契
我知道在不久的將來
我們會變成
“兩個人”
然後我們會
彼此了解
互相包容
關心
愛護
原諒



我們會是幸福的兩個人

2 Comments:

At 27 septembre, 2005 21:45, Anonymous Anonyme said...

Blog Faces Suit Over Reader Comments
OTHER FREE FEATURES Assessing a Wishlist for the Justice System John Roberts is poised to become the first alumnus of Ronald Reagan's Justice Department to sit on the Supreme Court.
Take a look at this 'sea fishing' related site. It can be found here sea fishing.

 
At 27 septembre, 2005 21:47, Anonymous Anonyme said...

PubSub releases LinkRanks blog ranking by category
Ahhh yes, the march towards Blog Search 2.0 continues - the latest is PubSub 's announcement of their LinkRanks feature which, like Technorati's Blog Finder , aims to solve the problem of finding the best ...
Hi,

I came across your blog and enjoyed it. I will be sure to bookmark.

I have a work at home site/blog. It pretty much covers work at home related stuff.

Come and check it out if you have a sec.

 

Enregistrer un commentaire

<< Home